Fii chic pe bicicleta!

Frumusetea este o stare de spirit care exista si in afara catwalk-ului si a pictorialelor de moda. Cum frumusetea si sanatatea merg mana in mana, profita de fiecare kilometru pe care il ai de parcurs si urca-te pe bicicleta!

Enjoy!

 

4 gânduri despre „Fii chic pe bicicleta!

  1. Am văzut şi la noi destule biciclete vintage, dar sunt foarte scumpe (în jur de 2000-2500 de lei)… dacă ai deja una de la bunicul/ tatăl tău sau de la bunica/ mama ta, avantaj TU. Au şi bicicletele astea un farmec pentru că mi se pare că-ţi aduc aminte de vremuri trecute. De exemplu, când mă uit la pozele pe care le-ai ales – iar aici mă refer, pe lângă acel cadrul de fier şi două roţi, şi la ansamblurile vestimentare şi la decor – mă gândesc la Franţa anilor ’50 – ’60, cu o melodia asta (http://www.youtube.com/watch?v=kFRuLFR91e4) pe fundal. Foarte frumos! 🙂

  2. Pingback: Ce este fericirea? | PUTERE LA FEMININ

  3. Pingback: Cum adica “ce e fericirea”? « Blog`n`Rolla

  4. Pingback: Leapşa fericirii | Neck of the woods

Lasă un răspuns

